Friday, July 15, 2011

makan durian di waktu malam

assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh. ini merupakan entry pertama untuk geng budak kampung. kami bukan persatuan. bukan pertubuhan. cuma sekumpulan budak-budak kampung (dan ada juga yang bukan budak lagi),yang mempunyai minat yang sama,tak kira ape jua. dan aku, salah seorang geng budak kampung,akan semadi kan kenangan kami, di sini untuk tatapan pembaca.


entry pertama kali ini adalah mengenai durian. makanan kegemaran tak kira siapa jua. malam tu aku,amin,hib dan acid pergi ke Parit Sulong,Batu Pahat. agak malang kerana kaler nye tak kuning. takpe-takpe. nanti ade durian baik punye,aku tunjuk kat korang ye :-).

si muaz ataupon imam muda sedang menikmati durian. walaupun kurang ummpphhh tapi syukur atas nikmat DIA. kan?

 amacam? perot sape lebih besar?



acit,seorang yang memang pantang nampak durian. dia bagitau aku yang dia penah tibai makan durian 5 biji sekaligus..cissss,memang gila la

"YEARGGGGGHHHH!!!! sapa mau lawan makan durian,lawan dengan aku laaaa", kata beliau

1 comment:

Afzainizam said...

aku teringat motor EX5 biru daimond aku lahhhh]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip Spray paint motorsikal